اسناد فریب خوردگی فتنه گران و آشوب طلبان / علما محاكمه سران فتنه را خواستار شدند


جماعتی دیروز سناریوی هماهنگ سران فتنه، منافقین و استكبار را با هدف تضعیف موقعیت منطقه ای ایران به عنوان برنده اصلی تحولات چند سال اخیر، در خیابان های تهران به اجرا گذاشتند.

اتفاقات ناگوار دیروز درست در جهت مواضع امریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان بازندگان اصلی انقلاب مصر بود و بازیگران آن خواسته یا ناخواسته خود را به آلت دست اتاق فكر لندن و تل آویو و واشنگتن تبدیل كرده بودند. 
نگاهی به وب سایت (وزارت خارجه اسرائیل- سلطنت طلبها - گروهك ریگی -گروهك منافقان - وزارت خارجه آمریكا -وهابی های سعودی -  سازمان مجاهدین خلق و رسانه دولت انگلیس كه با ولع و اشتیاق از برخی فریب خورده ها دعوت می كردند كه با ایجاد اشوب مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران شاخ و شانه بكشند و اخبار انها را نیز مخابره می كردند ، می تواند به درك موضوع كمك كند...































 

اما امروز شماری از شخصیت های علمی حوزه و عضو مجلس خبرگان رهبری بر محاكمه سران فتنه تاكید كردند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به  ماهیت سخیف سران فتنه در حوادث روز دوشنبه 25 بهمن گفت: سران فتنه در سناریویی كه آمریكا و اسرائیل تلاش دارند برای موضع ایران در مقابل مصر ایجاد كنند، استخدام شده و پادویی می‌كنند.

 امام‌جمعه مشهد و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینكه اگر روز اول با سران فتنه برخورد می‌شد، مردم متوجه خباثت آنها نمی‌شدند، اظهار داشت: سران فتنه معاند نظام و انقلاب هستند.


آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری نیز حركت اغتشاش‎گونه و فتنه‌گرانه دیروز تهران را آمریكایی و صهیونیستی خواند و گفت: نشانه آن هم این است كه آمریكایی‌ها و رژیم صهیونیستی مصرّانه فتنه‌گران را حمایت و تشویق به صدور بیانیه و از اقدام آنها ابراز شادی می‌كنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعلام همدردی و ابراز تاسف از به شهادت رسیدن یكی از جوانان بسیجی به دست منافقین، تصریح كرد: موسوی و كروبی شریك در خون این شهید هستند و مجدداً تاكید می‌كنم «سران فتنه مصداق بارز باغی و محارب هستند و حكم آن در فقه اسلامی روشن است».

آیت الله خاتمی تاكید كرد: محاكمه عاجل و اشد مجازات خواسته حقی است كه مردم و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی با صراحت خواهان آن هستند.

حجت‌الاسلام سالك  عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز هم با  بیان اینكه تا به اینجا سیاست نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ایران، صبر، تحمل و مدارا بوده است، تاكید كرد: صبر بالای نظام در مقابل فتنه‌گران دهان مدعیان دروغین آزادی را بسته است تا نتوانند با ادعای نبود آزادی در كشور ،بهانه‌جویی كنند، اما زمان آن رسیده است كه در واكنش به حركات غیرقانونی سران فتنه كه منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از مردم شد، باید قوه قضائیه بدون درنگ وارد شود.

حجت الاسلام موسی قربانی عضو كمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: تاكنون مسئولان بر اساس یك سری مصلحت اندیشی‌ها از خودشان خویشتنداری نشان داده‌اند اما  اكنون وقت آن رسیده است كه این خویشتنداری را كنار گذاشته و تكلیف ملت را با اغتشاشگران روشن كنند.

محسن رضایی  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در واكنش به استمرار فتنه‌گری موسوی و كروبی گفت: اگر احساس تكلیف كنم، خودم، خانواده‌ام و همه وجودم را در راه اسلام و انقلاب فدا خواهم كرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه كرد: من تعجب می‌كنم ، چرا موسوی و كروبی نمی‌فهمند كه در این حوادث، عمله‌ای بیش نیستند و مورد سوءاستفاده آمریكا و همه بدخواهان قرار گرفته‌اند و جالب اینكه آمریكا از این عمله‌ها هم عبور كرده است.

قطع‏نامه‌ها و گفتارهای مسئولان آمریكایی نشان می‌دهد كه این آدم‌ها فقط مستمسك بوده‌اند و جریان فتنه جایی دیگر طراحی و رهبری می‌شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا